سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دیزل ژنراتور


کوپل کننده و وارد کننده و فروشنده دیزل ژنراتورهای ولوو و کامینز و پرکینز و دویتس با حداقل زمان تحویل و همچنین فروش انواع برندهای داخلی از قبیل شرکت موتور سازان (پرکینز ) و شرکت ایدم ( بنز تبریز )

دارای انبار واحد با موجودی دیزل ژنراتورهایی با توان 1800 کیلوولت آمپر به پایین و در موردهای بالای 1800 کالا سفارش پذیرفته می‌شود.

دارای کادر مجرب در زمینه مشاوره و فروش، حمل ونصب و راه‌اندازی در محل پروژه

در زمینه دیزل ژنراتورهای دائم کار و اضطراری (   (emergencyبا ضمانت تاییدیه شرکت آتش نشانی .

دارای کارگاه مجزای کوپله کاری وتراشکاری و بوستر مپم با استانداردهای بین‌المللی و همچنین ساخت و مونتاژ کانوپی سایلنت و سوپر سایلنت‌های چرخ‌دار و ثابت.

خرید دیزل ژنراتور

شرکت مهندسی و بازرگانی ناب زیست در زمینه واردات و فروش دیزل ژنراتورهای کوپله فابریک از قبیل شرکت‌های کامینز پاور و وستک انگلستان، الکاز وپراماک ایتالیا، اکسا ترکیه و گرین به صورت انحصاری آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم است.

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور از ترکیب موتور دیزل و دینام برای تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی برق الکتریکی ساخته شده‌است. مجموعه‌هایی که به طور گسترده برای مکان‌های بدون اتصال به شبکه برق و برای تأمین برق اضطراری ساخته می‌شوند.

دیزل ژنراتور جهت تأمین جریان الکتریکی مورد نیاز در هنگام قطع برق، برای جلوگیری از اختلال در فعالیت‌های روزانه و کسب و کار و همچنین در مواردی که شبکه برق نیروگاهی وجود ندارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این دستگاه در قدرت‌های مختلف الکتریکی برای استفاده در زمینه‌های مختلف قابل استفاده است.

در این بخش، شرکت ناب زیست توسط کارشناسان خود نحوه کارکرد این دستگاه، اجزای اصلی و عملکرد آن را به عنوان یک منبع دوم انرژی الکتریکی در زمینه‌های مسکونی و صنعتی ارائه می‌دهد.

نحوه کار دیزل ژنراتور!

موتورهای دیزلی (گازوییلی) از سیکل احتراق برای تبدیل انرژی شیمیایی در دسترس در موتور دیزلی به انرژی مکانیکی استفاده می‌کنند.

این توان مکانیکی پیستون را به بالا و پایین حرکت می‌دهد (پیستون در داخل سیلندر طراحی شده‌است). پس از آن میل‌لنگ به دلیل اتصال به پیستون به طرف بالا و پایین  حرکت می‌کند.

این حرکت به عنوان حرکت خطی شناخته می‌شود که به ایجاد حرکت چرخشی به منظور چرخیدن چرخش‌های ماشین به جلو کمک می‌کند.

نحوه کار دیزل ژنراتور چگونه است؟

موتور دیزل ژنراتور

هرچند که این یک دستگاه واحد است که سوخت دیزلی را به الکتریسته تبدیل می‌کند، اما در اصل دو دستگاه جداگانه است که با هم به منظور تولید برق کار می‌کنند.

این دو جزء شامل موتور و ژنراتور الکترومغناطیسی است که از طریق یک میل‌لنگ به‌هم متصل هستند و تسهیل کننده انتقال آسان حرکت تولید شده توسط موتور دیزلی به مغناطیس ژنراتور می‌باشند.

 

موتور احتراق داخلی کوچک این دستگاه درست مانند سایر موتورهای کوچک عمل می‌کند، هر چند تعدادی از سوخت را می‌توان برای توان موتورهای مشابه استفاده کرد اما دیزل به طور کلی برای ژنراتورها ترجیح داده می‌شود به این دلیل که توانایی دارد بدون منفجر شدن بسوزد.

مخزن سوخت موتور، پر شده و موتور شروع به کار می‌کند. موتور دیزلی میل‌لنگ را که متصل به ژنراتور است می‌چرخاند و محور مرکزی ژنراتور در داخل محفظه‌ای که شامل الکترومغناطیس است، می‌چرخد.

این حرکت با سرعت بالا باعث می‌شود که یک جریان برق تولید شده و پس از آن در دسترس و برای همه تجهیزات متصل استفاده می‌شود.

اجزای اصلی دیزل ژنراتور

موتور ژنراتور

منبع ورودی انرژی مکانیکی برای ژنراتور است. اندازه آن و ظرفیت خروجی مشخص می‌کند که چند واحد برق می‌تواند تولید شود. این موتورها محرک ژنراتور جهت تولید برق هستند. اندازه قدرت موتور به حداکثر توان خروجی ژنراتور و ارتفاع نصب دیزل ژنراتور از سطح دریا بستگی دارد.

برای انتخاب یک موتور خوب باید به دو نکته مهم توجه کرد:

نوع سوخت: نوع سوخت می‌تواند دیزلی یا گازی باشد

نوع سوپاپ موتور: OHV: موتور با سرسوپاپ واقع در سیلندر . OHC موتور با سرسوپاپ واقع در بدنه موتور در موتور.

OHV امتیازاتی نسبت به سایر انواع موتورها دارد:

طراحی جمع و جور

عملیات مکانیزم ساده

دوام و کیفیت بالا

کاربرپسند در کارکرد

سر و صدای کمتر

دینام

بخشی از دیزل ژنراتور است که خروجی برق حاصل از ورودی مکانیکی عرضه شده توسط موتور را حاصل می‌نماید و در واقع ژنراتور دستگاهی است که انرژی مکانیکی موتور دیزلی یا گازی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌­کند. ژنراتور دربردارنده مجموعه‌ای از قطعات ساده و متحرک است که در محفظه‌هایی قرار دارد.

این قطعات با یکدیگر به صورت اتوماتیک در ارتباط هستند که منجر به حرکت نسبی بین میدان‌های مغناطیسی و میدان‌های الکتریکی می‌شوند و در نهایت موجب تولید برق می‌شوند.

اجزای ژنراتور

استاتور

قسمت ثابت ژنراتور بوده و شامل سیم پیچ‌های الکتریکی روی یک هسته آهنی است.

 

روتور

قسمت متحرک ژنراتور بوده که یک میدان مغناطیسی دوّار تولید می‌کند که در سه نوع بدون جاروبک، جاروبک‌دار و با استفاده از محرک DC است.

رادیاتور و سیستم خنک‌کننده

استفاده مستمر از ژنراتور باعث گرم شدن اجزای مختلف آن می‌شود. سیستم خنک‌کننده کمک به خروج گرمای حاصل از ژنراتور می‌کند. دیزل ژنراتورها به دو نوع آب خنک و هوا خنک تقسیم می‌شوند که در قدرت‌های پایین از سیستم هوا خنک و در قدرت‌های بالاتر از سیستم آب خنک (رادیاتور) استفاده می‌شود.

مکانیزم عملکرد خنک کاری با گردش مستقیم آب در بدنه موتور صورت می‌گیرد. همچنین جهت هدایت دود ناشی از کارکرد موتور از اگزوز استفاده می‌شود که این کار موجب کاهش صدای دستگاه نیز می‌شود.